Toate preturile afisate pe Glemis.ro contin TVA.
Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpărarea produselor și serviciilor prezentate pe site-ul Glemis.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor prezentate pe acest site. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului se recomandă citirea cu atenție a acestui material.
Înregistrarea ca utilizator al acestui site reprezintă acordul dumneavoastră implicit privind primirea mesajelor electronice legate de produsele prezentate.
Click aici pentru detali =>>Politica de confidentialitate
Ne străduim ca informațiile pe care vi le oferim să fie cât mai clare și mai reale. Cu toate acestea pot interveni anumite erori. Nu oferim niciun fel de garanție directă sau indirectă privind calitatea informațiilor, imaginilor, produselor obținute contra cost sau gratis prin intermediul serviciului nostru.
Se poate întampla ca la un moment dat, în dreptul unui produs, să nu fie trecute toate detaliile despre acesta. Acest lucru se întâmplă pentru că obținerea și prelucrarea datelor despre un produs necesită timp și datele se introduc treptat.
În general, în câteva zile de la introducerea unui nou produs, vor fi trecute și toate celelalte detalii despre acesta. GLOBAL SOCIAL PLATFORMS S.R.L. își rezervă dreptul de a nu oferi nici o garanție ca serviciul oferit va fi potrivit cerințelor tale sau ca serviciul va fi neîntrerupt, sigur și fără erori de orice fel.
Nu suntem responsabili și nu putem fi ținuți responsabili în nici un fel, direct sau indirect, pentru orice pagubă și/sau problemă directă sau indirectă, de orice natură, ca urmare a folosirii serviciilor oferite de noi.
Orice tentativă de acces neautorizat pe site-ul Glemis.ro sau încercare de fraudă vor fi raportate autorităților competente. Orice conflict apărut între compania GLOBAL SOCIAL PLATFORMS S.R.L. și clienți se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale românești din acest domeniu, iar soluționarea conflictelor este de competenă instanțelor judecătorești românești.
GLOBAL SOCIAL PLATFORMS S.R.L. își rezervă dreptul să facă modificări, actualizări privind termenii și conditiile, fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor. GLOBAL SOCIAL PLATFORMS S.R.L. își rezervă dreptul să facă modificări în structura site-ului fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor.
Continuarea folosirii site-ului implică acceptarea modificărilor efectuate.
GLOBAL SOCIAL PLATFORMS S.R.L. nu își asumă responsabilitatea pentru textele de descriere a produselor, acestea fiind reproduse din materialele oferite de furnizori. De asemenea, imaginile care sunt prezentate pe site sunt cu titlu de exemplu, produsele efectiv livrate putând diferi de acestea în ceea ce privește culoarea, aspectul s.a.
Ne rezervăm dreptul de a corecta eventuale omisiuni, erori în afișare care pot surveni în urma unor greșeli de dactilografiere, lipsa de acuratețe sau erori ale produselor software, fără a anunța în prealabil.
Glemis.ro dorește să mulțumească toți clienții, în procent de 100%.
Daca din anumite motive dorești returnarea unui produs, noi îți returnăm în totalitate suma plătită pentru acel produs.
Pentru aceasta trebuie să aplici pentru procedura de retur a produselor în maxim 14 zile calendaristice de la receptia acestora. Potrivit Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, consumatorul are dreptul să notifice în scris Glemis.ro că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Singura condiție este ca produsul să fie în aceeași stare în care a fost livrat (sigilat (nefolosit), să aiba etichetele atașate, ambalajul original și documentele care l-au însoțit).
Cererile de returnare se fac exclusiv online completand formularul din pagina "Returnari".
Pentru coletele / produsele trimise catre GLOBAL SOCIAL PLATFORMS S.R.L. fara completare formularului de retur si acordul nostru se va refuza receptia acestora.
In cazul in care comanda din care face parte produsul a beneficiat de discount la servicii (ambalare, transport etc) se vor storna inclusiv acele discounturi.
Nu se pot returna individual produse cumparate intr-un kit, in acest caz se vor returna toate produsele din acel kit.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. ( art.14.punctul 3 ); taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.